Dec 31, 2009

E na na na na eeee E na na na na nooo

Da, sunt bestial. Foarte bestial. Mai bestial ca o bestie izvorata din imaginatia bolnava a distinsului domn lovecraft. Dar in acelasi timp mai uman prin gandurile ce-mi vin legate de bestia din mine. Oi fi eu bestial dar nu sunt suficient de bestial sa-mi las in urma mostenirea ancestrala umana si sa ignor empatia si constiinta. Si astfel ajung in situatii ambigue in care stau in pat si pendulez intre realitate si vis, intre real si imaginar. Si realizez ca nu gasesc granita. Si ca realul nu este altceva decat un produs al imaginatiei. Si in orice moment ma pot trezi atacat de unicorni salbatici si printese cu puteri magice. Dar nu ma trezesc si dorm in continuare. Si visez in continuare ca-s pilot de vanatoare pe propria-mi nava spatiala. Si ca adorm in vis si visez ca-s pilot comercial pe pamant acum cativa zeci de ani. Si tehnologia nu-mi permite sa ies din triunghiul bermudelor fara ajutoare. Si bermudele ma omoara caci ma strang tare. Si-mi taie circulatia in picioare. Si nu mai pot alerga, si ma prabusesc cu avionul. Si ma trezesc speriat in propria-mi incapere din nava spatiala. Si realizez ca a fost doar un vis. Pana cand andu intra in incapere trantind-o de perete, si spunandu-mi ca suntem atacati si ca trebuie sa actionam acum. Acum este totusi prea tarziu, si constat ca suntem pe cale sa murim cu totii. Si ma trezesc. Si e dubios de devreme si n-am nimic important de facut azi.

Poate ar trebuit sa fac la proiecte. La oricare din proiecte. Dar n-am facut nimic. Si nici nu ma pot simti vinovat, vacanta e vacanta. Vom intra in branza imediat cum incepe scoala. Ce rost are sa ne agitam acuma? Un student agitat in vacanta e ca un pensionar agitat in tramvai. Nu mai gasesc exact logica acestei alegorii dar sunt convins ca exista una.

Zen sa fim, caci vine un nou an. Si sa ne tinem bine caci am facut manevra strategica pentru a-mi pregati cucerirea lumii. Respectiv voi putea de acum sa scriu din pat direct pe blog sperabil. Inca n-am testat riguros solutia, dar in teorie suna bine si promitator. Daca va reusi, blogosfera va vi cotropita de forte dincolo de imaginatia celui care a scos numele asta hidos (blogosfera). Toate gandurile fantomatice eliptice si sinusoidal-malefice se vor rasfrange asupra acestui blog ca un centaur in calduri pe o caprioara prinsa intr-o capcana de urs. Lumea nu mai are scapare, poate anul 2009 mi-a scapat, dar nu se va mai intampla. Si pentru ca toti isi propun rezolutii de anul nou, eu imi propun rezolutia 1680x1050. Si sa cuceresc lumea. Iar. Toata lumea. Si s-o fac regat. Si am s-o si fac.

No comments:

Post a Comment