Jan 1, 2010

Pajte Fericit

A mai trecut un an. Anul trecut pe vremea asta pendulam in a deschide mizeria asta si a nu face asta. Am ales s-o deschid si odata cu ea sa arunc in univers toate gandurile dubioase care ma incearca mai mult sau mai putin atunci cand ma incearca. Nu am prea reusit. Rezolutia de anul trecut era 1280x1024, rezolutia de anul asta a fost 1680x1050. Este totusi un progres in ambele directii. Un progres al lungimii. Un progres al stiintei insasi. O fapta demna de amintit in autobiografia ce o vor scrie urmasii mei in timp ce inca voi trai, nefiind capabil sa mai fac eu aceasta actiune delicata.

A mai trecut un an in care am realizat mai mult sau mai putin ce mi-am propus.
Nu am cucerit lumea. Dar m-am mai apropiat putin de acest scop.
Vine un an ce-mi sufla in ceafa cu licenta, mastere, angajari, si de ce nu, maturizare fortata. Viitorul este insa luminos, sau cel putin asa-mi place sa cred. Chiar si-n bezna absoluta voi aprinde torta interioara (aia care cred ca am inghitit-o cand eram mic). Si pe urma voi aprinde si nvg si totul se va vedea clar.
Si astfel o sa pasc fericit pe campurile electrice ale vazduhului incetosat.

Anul a inceput bine, cu un vis care cuprindea atat spasme interioare (revelion facut in timpul dialogului cu un negustor ambulant ocult de paine care cerea pe o paine un obiect inzestrat cu puteri magice), spasme exterioare (o ora la facultate intr-o locatie total necunoscuta, cu un sistem de scari care cel mai probabil era proiectat de Escher, si acasa cu un sistem de lifturi in care ar fi incaput doar ceva de dimensiunile unei papusi barbie), cat si emotii interioare (iar am visat ca eram indragostit, iar era o persoana necunoscuta, cu care facusem cunostiinta in vis - sunt curios daca acea persoana exista si in alt colt de lume a avut acel vis si se intreaba in clipa asta aceeasi chestie, dar la cum ma cunosc era indragostire unilaterala din partea mea -), si emotii exterioare (violenta impotriva unei forte oculte de tip gargui daca nu ma insel, amintirile din partea aia de vis sunt foarte straniu legate intre ele, adica aproape deloc). Per total un vis sublim de lung si amplu, pe care nu mi-l propun sa-l detaliez decat pe viu, datorita multiplelor elemente distinctive si decorative. Pot preciza ca numarul persoanelor cunoscute aparute in vis era de peste 25 insa. Epicos putin spus.

Si inca un lucru de care-s tare mandru, am intrat in noul an fara durere de cap. Sunt intreg in mod suspect. De peste o saptamana nu m-a durut capul. Poate chiar exista sanse sa fiu intreg si sanatos. Intr-un mod absolut cretin si stupid parca am pierdut un prieten cu durerile astea de cap. Caci ma obisnuisem cu ideea ca le voi avea pana imi explodeaza universul in interiorul craniului. Dar e bine, e chiar bine si ma bucur sincer. Prefer sa vad cum explodeaza universul in exteriorul capului fara sa ma doara nimic.

Si in alta dezordine totala de idei, sunt chiar in tratative serioase cu senatul din creier pentru a negocia o posibila reasociere cu carnea. Fara sa fi suferit nicio problema serioasa din acest motiv, dar pentru motivul limitarii performantelor fizice in decoruri verticale. Gen munti. Tratativele sunt deja de peste o luna pe masa. Sa vedem ce va iesi cu ele...

Si pot sa mai adaug ca am uitat cu desavarsire sa mai postez ceva aseara sa fac fix 100 posturi intr-un an. Dar nu asta e important acuma, important e sa la multi ani. Si la multe treburi, ganduri si sentimente frumoase.

No comments:

Post a Comment