May 5, 2009

Activate cuddle mode!

Cred ca incepe sa compenseze lipsa de chef si sictirul general ce m-a apasat cateva zile la rand. Acum este reversul medaliei in care ma simt complet pufos si iremediabil indragostit de planeta pe care locuiesc. Poate de vina e vizionarea fara limite de decenta a unor videoclipuri melancolice spre folk care fac reclama intr-un fel sau altul la tarisoara asta adorabila. Nu ma refer aici la imnul nou al turismului despre care nu am auzit vreo parere buna. Nu, cred ca mi se trage de la o melancolie generica ce ma apasa si ma face sa iau in brate planeta. Mai ales daca ar fi in forma de cozonac.
E ciudat, imi vine cateodata sentimentul asta. Suspectez ca este de la par, intrucat mi-a fost literalmente lene sa ma rad in cap. Si pe chestia asta am parul mare si pufos. Dar ce inseamna sa fii pufos? Eu suspectez ca inseamna o deformabilitate mare combinata cu o pofta inumana de a imbratisa lucruri. Gen copaci.
Si mai ciudat e ca am inceput sa mai joc tiptil tiptil si cate putin cs. Si chiar si aceasta descatusare de energie negativa poate conduce la o conservare a sentimentului asta pacifist. Prin simpla indepartare a violentei din lumea reala si implementarea lor in lumea virtuala. Ce-i drept nici nu joc cu oameni necunoscuti, ci cu oameni cu care ma simt ca-n familie, fiind mai mult o leapsa virtuala (desi ala-i server separat) decat un joc violent de impuscaturi in care doar cel mai puternic iese invingator. Csul pe berari nu este un cs normal, ci este un cs familiar. Prietenos. Departe de ideea de violenta, mai mult spre ideea de bere cu baietii.
Vad ca am rarit grav frecventa interactiunilor mele cu blogosfera. Se zice ca atunci cand un blogger regulat isi rareste frecventa este foarte mare probabilitatea sa fie mai fericit. Mai implinit in vreun fel sau altul. Nu prea iti arde sa scrii de nimic cand esti fericit. Fericirea orbeste din punctul asta de vedere. Desi in alte ipostaze poate declansa adevarate avalanse creative, mai ales in oamenii indragostiti. Si apropo de asta tin sa recunosc ca am visat din nou ca eram indragostit. Incepe sa devina un vis recurent. Si paradoxal tot n-am reusit sa identific persoana. Mai ales in viata reala. Ceea ce este cam trist, dar sunt convins ca undeva acolo dincolo de universul cel mare si negru exista si salvarea mea. Dincolo de folderul "savegame" chiar.
Am terminat de revazut complet tot Drawn Together. In continuare sustin si recomand ca fiind cel mai bolnav serial de animatie inventat vreodata. Incurajez astfel de initiative desi contin o doza mai mare de homosexualitate decat as dori sa vad intr-un desen animat. Tocmai asta-l face genial de amuzant printre altele, sexualitatea dubioasa si explicita in mod repetat. Si nu, nu fac reclama gratuita.

Si pentru cei care sustin ca orice text ar trebui sa contina si o idee ca sa fie cat de cat coerent sau util societatii, voi propune urmatoarea idee:
IDEE DE MESERIE ALTERNATIVA
Inginer structurist - Cioclu (MULTICLASS)
Avantaje:
-Poti proiecta structuri care sa cada astfel incat sa omoare foarte multi oameni, si sa fii cioclu exclusiv, fiind cel care afla primul de faptul ca a cedat cladirea. (complicat cu scaparea cu basma curata din punct de vedere legal, dar se rezolva cu un avocat bun si multi bani)
-Nu mori niciodata de foame, intrucat casele se construiesc si se vor construi intotdeauna, si oamenii inca n-au descoperit nemurirea.
-Inainte sa mori iti poti face propriul mausoleu si aranjezi cu propria firma de imbalsamat, stiind precis cine si ce o sa umble in tine/cu tine.
-Poti sa arati cul imbracat in negru si sa conduci un dric.
-Poti sa-ti faci dric de offroad, pentru santierele greu accesibile.
-Muncitorii care mor pe santier nu mai sunt o problema, cioclul fiind deja la fata locului.
-Poti purta o palarie hibrid cu o casca. Sau o casca neagra, fiind evident cel mai trendy pe santier.

Dezavantaje:
-Cam urata treaba legala cand moare un om pe santier.
-Armaturile nu intra in dric.
-Nu inspiri siguranta ca inginer structurist-cioclu.
-Nu poti avea niciodata un dric tot teren cu motor puternic. Si nici cu troliu/bullbar/rollbar, intrucat ar strica aspectul funebru.
-Nu poti avea mare succes la femei, un cioclu nefiind chiar atragator. Bine, nici un inginer, dar tot este un regres.
-Discutiile despre activitatile zilnice in familie pot degenera negativ pentru copii. (de genul "ce-ai facut azi draga?" "Am inmormantat 2 insi dupa ce le-a cazut o grinda prefabricata in cap si le-a imprastiat creierul pe tot radierul")

Dincolo de asta pare o idee solida si buna. Valabila si pe timp de criza financiara.

No comments:

Post a Comment