Mar 16, 2010

Visez la o lume fara vise

O lume lipsita de manifestatii stranii, o lume in care tot ce poate fi bine este deja materializat, si tot ce poate fi ascuns in subconstientul uman sa ramana izgonit pentru vecie. Visez la o lume mai colorata in stil blizzard, pufoasa si adorabila. Visez la o lume in care visele triste nu isi mai arata fata murdara in propria minte. Visez la o lume in care un vis nu-mi ramane intiparit pe chelie precum o rana de obuzier. Visez la o lume in care nu trebuie sa-mi reinterpretez propriile vise de 5 ori la rand sa aflu ce vreau cu adevarat (evident negand variantele evidente neconvenabile). Visez la un somn linistit si odihnitor cu vise frumoase.

Si pe urma visez cum o baba grasa si dezbracata incearca sa ma violeze. Si ca sa ma salvez sar de la etajul 7 direct pe geam. Si in cadere fac misto de ea. Si cad pe asfaltul murdar cu spinarea inainte. Si ma trezesc c-un carcel in spate, si acum inca ma doare. Ciudata lume in care un vis imi poate afecta starea fizica. Ciudata lume in care e a doua oara cand resimt din plin un impact mortal ca apoi sa mai continue visul cateva secunde, si abia apoi sa-mi dau duhul si sa ma pot trezi. Stiam ca mintea n-are cum sa contureze imagini violente si ipostaze in care corpul ar fi in pericol mortal. E deja a doua oara cand visez propria-mi moarte in mod explicit. Si regret doar ca as fi murit intr-un mod penibil. Dar macar neviolat de o baba. Daca stau sa ma gandesc, e deja a doua oara cand o baba vrea sa ma violeze in vis. Data trecuta era imbracata, acuma deja era si dezbracata. Si mai grasa. Devine din ce in ce mai rau. Mintea simt ca vrea sa-si ia vacanta si deja si-a luat bilet de avion. Acuma cauta prin magazine haine care sa se asorteze cu destinatia. Inca putin si o vad parasindu-ma in timp ce-i fac cu mana cu un zambet tamp pe chip.

Si precum zicea bono, inca n-am gasit ce cautam. Cautam un cer senin nocturn, insetat de privirile montane. Cautam o bolta instelata ca o padure iluminata de licurici dezorganizati (din punct de vedere tehnico-economic). Cautam o alta cautare sa mi se arate-n cale. O cautare noua de ceva necunoscut. O variabila noua in ecuatia vietii. Un nou parametru adimensional si necuantificabil. Dar fractalii iar au conlucrat impotriva mea si impreuna cu spaletii au decretat ca n-am autorizatie sa schimb inca destinatia sau scopul. Si astfel mi-au taiat caucicurile si mi-au turnat zahar in rezervor, dar nu s-au gandit nicio clipa la faptul ca bestialitatea mea nu poate fi constransa, si ca pot merge pe jos. Si nu-mi ramane decat sa merg mai departe, cautand in zadar un zidar sa-mi redimensioneze spaletii mentali, si sa-mi dea o alta lungime de talpa activa, caci cea veche s-a stricat si a putrezit. Si acum intra apa-n ea ca la balamucul clovnilor, unde desi am vrut sa ma ofer voluntar, m-au refuzat pe criterii capilare. Data viitoare le arat eu copita galatica si voi patrunde inauntru mai repede decat un cocktail intr-o chiuveta zincata.

Nu inteleg cum exact am divagat de la ideea initiala a viselor fara forma si fara fond, cand in fond si la urma urmelor, fondurile s-au dus din cauza crizei, si nu din cauza viselor. Sau am nimerit-o initial, si creditarile excesive n-au fost altceva decat o alimentare a dorintei umane de materializare a viselor de bogatie. Tragic.

Si inca ma doare spatele. Si inca am nevoie grava de un masaj. Dar pentru a primi un masaj ar trebui sa ma relaxez. Si mintea-mi zburda pe campie cu tot terenul strivind intregul camp de floarea soarelui inainte sa fie transformata in covor de inhabitantii urbani. Tragic.

3 comments:

  1. sau poate starea fizica iti afecteaza demersul firesc al visurilor..

    ReplyDelete
  2. Vrei sa spui ca de fapt durerea de spate mi se trage de la frig + rucsacul agabaritic a anduzaurului? Neaaaaaa, prefer sa cred ca mi se trage de la impactul din vis cu asfaltul :D

    ReplyDelete
  3. pfeh...nu avea mult peste 15kile...saracu rucsac...:D

    ReplyDelete