Dec 13, 2009

Lupta cu fiarele

N-a fost chiar o lupta, a fost un fel de sotron pe timp indelungat. Si inca n-am predat tot proiectul, abia urmeaza o verificare, dar simt ca am terminat. E sentimentul de vacanta de vina. Si fulguiala linistitoare de azi. In alta ordine de idei se pare ca am racit. Si racit se pare ca nu ma doare capu. Ceea ce e un lucru nu numai bun, ci chiar fantastic. Prefer in orice zi sa-mi trag mucii pana-n adancul scoartei (sau pana dau de vreun balrog) decat sa ma doara capu fara niciun motiv. Pe de alta parte, nu este foarte sexi sa-ti curga mucii si nici vocea nu-mi mai permite sa cant. Ceea ce ma deprima, pentru ca-mi place tare mult sa cant. Chiar daca nu ma aude nimeni decat probabil vreun vecin care s-a spanzurat de atatea vocalize. Cateodata ma trezesc si dansand singur prin casa. Deobicei asta-i efectul muzicii disco in doze mai mari decat legale (cred ca am auzit de o lege care restrange piesele disco la maxim 2/zi ).

Dar nu asta e important acum, important e ca-mi curg mucii si ca sunt gata pentru verificarea de luni la fiare. Ceea ce ma bucura. Nu mai tare insa decat vestea ca seminaristul tine si cursuri de la anu. Am un mare respect pentru cum preda, si simt sincer ca este un profesor foarte valoros.

Si nici asta nu-i important acum. Important e ca afara a nins. Si asta inseamna ca incalzirea globala a dat-o in bara si deci ursii polari vor mai trai sa aiba aventuri cu pinguinele misandre. Si copii bastarzi care vor ajunge la gradini zoologice unde sa radem de ei ca sunt un hibrid imperfect, un exponent al unei povesti de dragoste dintr-o perioada imperfecta, intr-un loc imperfect, dar care cumva are multi prefecti. Mai mult ca prefecti chiar, daca este sa luam in socoteala si numarul de rame. Numarul mediu de rame per metru cub adica. Care este 2. Sunt in medie 2 rame per metru cub de pamant. Nu pamant de flori insa. Ala vine cu circa 1.56 rame per metru cub. Conform STAS R503/53 (cu R de la rama).
Mi se face somn. Si imi aduc aminte ca practic am uitat sa fac extrasul de laminate pe hartie. Eh, mai e timp si maine, sau recte azi mai tarziu.

Tare curios sunt ce o sa mai visez. Am visat ca eram calare pe un avion acum cateva zile. Si tare cretin era sentimentul din cauza lipsei controlului. Poate-i o analogie cu drumul in viata care in momentul de fata nu pare foarte mult sub influenta mea. Asta desi am destul de multa mana. Nu suficienta incat sa invat manualul de healeri intitulat bombastic flacara violet. Dar de fapt cred ca nu mana nu am suficienta pentru a invata asa ceva, ci rabdarea. Si infuzia de tehnica si bun simt ingineresc din ultima vreme. Ma indrept cu pasi inceti dar siguri spre un viitor de inginer inchis la minte. Ma tem de astfel de vremuri. Precum ma tem de faptul ca voi deveni imun la orice medicament de dureri de cap. Precum ma tem de mobila stranie lasata pe scara de un vecin. Mobila care in lipsa luminii si insotita de zgomote multidirectionale, are un aspect de xenomorf. Fantastic cum inca mi-e afectata mintea de acel film.

Si cu asta pot sa concluzionez ca nu-s vesel.

No comments:

Post a Comment