Dec 17, 2009

E dumnezeu femeie?

Ii dau dreptate anei, de fiecare data cand intarzie ma abordeaza personaje ciudate, si-mi dau o noua idee pe care s-o rumeg in cursul de metal.
Azi de exemplu am fost abordat de doua coreence foarte simpatice, care se straduiau intr-o romano-englezo-gestico-ceva sa imi explice ca au de promovat o religie, sau facut un proiect pentru scoala. Sincer sa fiu inca n-am inteles exact ce vroiau de la mine, dar m-a amuzat teribil ideea cu care veneau. Si mai ales m-a amuzat teribil surprinderea totala cand le-am zis ca stiu conceptul de elohim si dumnezeire la plural, dar pana sa intru in detalii danikene a aparut ana, si deci a trebuit sa tai conversatia din scurt. M-au si invitat la ele acasa sa discutam mai mult despre asta, dovedindu-mi din nou cat de sexi si cuceritor sunt fara sa inteleg mare lucru din ce zice cineva. De fapt, eu nu inteleg mare lucru din ce zice orice om, damite intr-o limba amestecata cu o pronuntie comica.

Totusi in pliantul care mi l-au dat coreencele romanizate, era pusa o intrebare, si tehnic vorbind, inca e pusa aceasta intrebare, caci fata de pliantele obisnuite care ajung aruncate in cel mai apropiat cos, asta a ajuns pe biroul meu. O intrebare dubioasa, care se regaseste si-n titlul acestei mici povestiri. Este dumnezeu femeie? Asta plecand de la simpla idee (din ce scrie in pliant) ca dumnezeu are un sex. Si ca a creat atat femeia cat si barbatul. Bine bine, dar tehnic vorbind a creat si hermafroditii, si oamenii cu doi cuci, si alte atrocitati regasite in "documentare" germane vazute in liceu. De ce n-ar fi dumnezeu o femeie cu 3 sani si un cuc? Daca femeie se numeste aia. Mi se pare dubioasa problema. Si chiar stupida. Daca ar fi sa aiba sex, sa zicem totusi ca ar fi femeie.
Si sa zicem ca ar arata bine. Ar fi chiar buna.
Imi place sa cred ca dumnezeu s-ar personifica intr-o femeie buna rau, pentru ca pana la urma, dumnezeu e bun, indiferent de sex, si deci daca e femeie e buna. Plecand de la aceasta ipoteza, si adaugand ipoteza ca ce-i frumos si lui dumnezeu ii place, trag concluzia ca nu numai dumnezeu e femeie, dar e si lesbiana. O lesbiana buna. Este stiut si faptul ca dumnezeu este omniprezent. Deci chiar si-n aceasta clipa, este langa mine. Ceea ce-mi explica ideea ca sunt bantuit de un cuplu lesbian.

Teribil asta, dumnezeu are sex. Da are sex, si parca era masculin si il chema atum. Si dupa ce s-a masturbat a ejaculat toate constelatiile, fecundand practic vidul, si dand viata universului altfel in repaos. Dar pe acelasi principiu poate atum era femeie, dar asta n-ar schimba chiar mult restul mitului. Poate doar cantitatea de constelatii.

Dar da, daca ar fi sa-mi imaginez un zeu suprem, ar fi sub forma unei femei, pentru ca femeile trebuie iubite. Desi ma doare capu si s-ar putea sa nu fiu tocmai coerent in aceasta idee, si nici sa acord vreo mare doza de sens acestor fraze. Asta-i pe post de disclaimer. Pe post cand nu-s reclame, ca-n rest ducem pionierul la ecluza, si coboram mosu-n beci, unde-i vin mult si bun, bun ca singural de la bunuri, aflate momentan in posesia unui vechi zeu, atat de vechi c-a facut mucegai si-a expirat, dupa care a urcat pe scara la ceruri de unde l-a luat elicopteru si l-a aruncat direct in canal. Unde sobolanii mutanti inca antreneaza testoasele mutante adolescentine. Ma intreb cand se va sfarsi antrenamentul cu ce va culmina. Poate renunta la carapace si ies si ei in oras. Sau ele ma rog, desi dilema sexului se aplica si la testoase.

Si in alta dezordine generalizata de idei, am luat oficial vacanta. Voi sarbatori cu o durere magistrala de cap, asta desi nu am stat la cursul datator de viata dupa moarte si formulare dupa termen, adica menejiment. Deci am mai eliminat o cauza a migrenelor, si se pare ca nu era menejimentul. La naiba, preferam sa injur materia asta si sa ma gandesc ca de la asta mi se trage. Sau macar sa mi se traga un glont in cap de la asta. Rog frumos. Astept provincia. Acasa. Cu paine si sare. Si niste vin cateodata. Dar numai cand afara este bolta instelata si strada uscata.

No comments:

Post a Comment