Mar 23, 2009

Scame de Scrocobauri Scremati

E oficial, la vara chiar merg in China. Asa ca trebuie sa pun in practica planul alfa: TIBET!
Operatiunea va fi definitivata mai incolo, mai inspre vara cand ajung in China, ca pana atunci mai sunt factori care necesita atentie si detaliere ce nu se regaseste in normative. In plus poate se mai arata doritori de astfel de drumuri initiatice, cu care m-as intalni prin Lhasa pe undeva, de unde sa plecam impreuna. Pe de alta parte poate ar fi mai sanatos un astfel de drum savarsit singur. Regasirea spirituala nu prea e plauzibila in grup, cred.
A naibii structura nu-mi da verificarea la deplasari in starea limita ultima.
Asta nu are legatura cu ce este mai sus.
Si am impresia ca protv isi face propriul montaj la filme, ca din olarul paros n-am inteles nimic, lipseau bucati intregi de scenariu din el. Sau poate asa e filmul. Oricum n-am inteles nimic.
Mai nou asta-mi devine obisnuinta, sa nu inteleg nimic. Caci nici din lasertag n-am inteles nimic. Fum, ceata, oameni alergand, luminite. Totul s-a intamplat asa de repede incat nu stiu daca m-am prins ce faceau toate luminitele de pe armura/platosa. Dar in schimb asta din urma mi-a placut, recreea un sentiment foarte distractiv din filmul Aliens. Spiritul ala de camaraderie impotriva necunoscutului. Asta si faptul ca armura semana foarte mult cu cele din film. Si rezistau la impactul cu obiecte (oameni, pereti, arme) la fel ca cele din film, producand si sunete distractive. Realismul era nul, dar am reusit la un moment dat sa ma conving ca poate in orice clipa sa apara si un alien pe acolo, care m-a cam panicat si m-a facut sa alerg intr-un mod straniu printre dusmani. Oricum este de repetat experienta cu lasertagul, desi probabil paintballul in fostul penitenciar al carui nume imi scapa acum cred ca ar fi mai distractiv. Macar la paintball simti impactul si ai runde si nu respawn aproape instant. Cam ca viata daca accepti ideea de reincarnare. Deci e mai realist, desi poate sa doara (imi amintesc ca prima oara cand am jucat mi-a dat randunelu cateva gloante in ceafa care le-am resimtit zile bune).
Ca fapt divers, lego vad ca s-a desteptat si a inceput sa scoata remakeuri de pirati si castele, intr-un sfarsit. Asta ma face sa zambesc si-n interior si-n exterior. Desi mai mult in interior. E mai mare interiorul si de aceea.

1 comment:

  1. da.. e un lucru bun ca lego a revenit la castele si pirati..acum asteptam revenirea la LEGO CITY sa refaca macaralele si buldozerele la care visam cand eram mic :D ps sper sa ne vdm in china :))

    ReplyDelete