Jan 5, 2010

Idei nocturne

Dupa ceva dronezone concluzionez ca betonul armat este ca o paine in care a fost infipt un carnat. Trebuie turnata coca peste carnat si tinuta intr-o forma gen cofraj. Dupa ce se intareste devine calda si buna. Si dupa ceva timp devine foarte tare. Dar nu rezista prea bine la intindere, caz in care toata intinderea e preluata direct de carnat. Care are un palier lung de curgere, putandu-se deforma fara numar din cauza intestinului de porc din care e facut. Si in plus se poate considera un tot unitar acest ansamblu carnat-paine.

Si o alta idee fantasmagorica a fost sa ma bazez pe faptul ca avem card reader si deci n-o sa am nevoie de cablu de date pentru telefon. Uitasem posibilitatea ca respectivul card reader sa nu mai fie operational la momentul la care-mi trebuie mie functional. Se pare ca va trebui sa mai astept pana sa cuceresc lumea de pe mobil intr-un mod eficient. Totusi sunt foarte mandru de noua achizitie si ma uimeste nivelul la care a ajuns tehnologia. Nu ma pot decat gandi ca pe un calculator oarecum apropiat ca specificatii (cu procesor mai slab insa, la doar 300 mhz) acum ani buni reuseam sa joc quake3 fara probleme. Si acum acelasi quake3 e oferit complet gratuit sub forma de pseudoabandonware pe quakelive.com la care as face de-a dreptul reclama.

!RECLAMA! E prea belea quakelive.com. Se instaleaza ca plugin de firefox/opera/iexplore si contine absolut toate setarile. Complet gratuit si cu sistem de prieteni este absolut fantastic. Pe mine sincer m-a cam dat pe spate. Pana nu de mult aveam o parere foarte proasta despre jocurile de browser si oamenii care sunt dependenti de ele. Dar chestia asta realmente mi-a spulberat aceste idei. E simplu, e eficient, si in afara unor mici tentative de a manca mai multe resurse este absolut genial. Si la asta pot adauga faptul ca se joaca chiar la un nivel foarte competitiv. Suficient de competitiv incat sa ma faca sa blestem shotgunul ala nenorocit pe care-l urasc din tot sufletul. (asa de necivilizata mi se pare ca arma...) Recomand calduros si ma gasiti cu userul mshzor. (!RECLAMA A LUAT SFARSIT!)

Azi am fost la acupuncturist sa vad ce pot face cu durerile de cap. Si se pare ca medicina alternativa chiar functioneaza. Dat fiind faptul ca nu m-a mai durut capul de cateva zile. Si ca in ultimele 2 saptamani nu m-a durut de cat de vreo 3-4 ori capul (cam de fiecare data cand am scris pe blog ca ma doare capul, ca il folosesc ca reper si jurnal interactiv). Mi se pare intrigant cum vorbeam cu medicul despre ideea ca exista meserii care nu au moarte. Si m-a lovit ideea, poate totusi medicina are moarte. Poate odata cu progresul stiintei, vom evolua dincolo de nevoia de a ne carpi organismele cu metode rudimentare. Poate prin nanotehnologie doar vom ajunge sa facem un vaccin cand ne nastem, si apoi roboteii se vor ocupa de toate problemele. Da, poate n-am mai fi strict umani, dar ce frumos ar fi sa nu mai ai niciodata nevoie de medicamente, de operatii, de internari si niciodata sa nu-ti mai fie rau fara sa stii ca nu poti face nimic sa se opreasca. Totusi am o vaga impresie ca magnatii corporatiilor internationale de medicamente s-ar opune drastic acestor schimbari majore in tehnologie. Si pana nu schimbam si mentalitatea oamenilor, pana nu schimbam capitalismul din noi, goana dupa avere si bogatii materiale, probabil nu vom ajunge nicaieri departe. Si zicand asta ma uit cum tocmai mi-am schimbat telefonul si-mi dau singur in cap cu perceptiile si ideile. Traiesc in dileme interne. Nu mananc carne sa nu ranesc nimic ce se misca, dar cu toate astea cand vad cate un gandac in casa simt nevoia sa-l omor mai repede decat sa-l salvez din viata asta cruda populata cu oameni carora nu le plac gandacii si care sunt inarmati cu papuci (oamenii nu gandacii). Incerc sa inteleg pe toata lumea fara sa judec, dar ajung sa dau calificative denigrante din cauza egoului. Incurajez oamenii sa vada peste problemele proprii si sa-si ierte semenii, dar cu toate astea refuz sa trec cu vederea greseli ale altora. Probabil starea asta imi genereaza o confuzie generala. Probabil nu este un lucru bun sa traiesc intr-o astfel de confuzie generala. Probabil imi face rau si-mi dauneaza pe termen lung. Probabil face ca orice rationament produs sa fie dubitabil. Probabil nu este deloc bine.

Asa ca de anul asta mi-am propus sa reintru pe fagasul oamenilor care mananca carne. Macar cat sa pot sa-mi vad mai bine de organism. Minte sanatoasa in corp sanatos? Macar minte diareeioasa in corp sanatos.

1 comment:

  1. Atentie. Quake Live nu merge pe Opera. Va multumesc.

    ReplyDelete