Dec 22, 2009

Am rupt norma

Pana acum etalonul filmelor proaste era reprezentat de killer clowns from outer space.
In aceasta seara un nou prag a fost atins.

Nu stiu cum se face, dar desi am peste 100 de filme oarecum bune pe hard, ajung sa ma uit in rarele momente cand ma uit la filme, numai la filme fantastic de proaste.
In teorie nu aveam cum sa dau gres, combinatia de sf horror si john carpenter nu avea cum sa nu fie decent cel putin. Dar se pare ca m-am inselat. Teribil de rau inca.
E cu ice cube filmul. Asta poate spune multe, dat fiind faptul ca acest individ nu poate juca roluri cat de cat umane, trebuie sa fie doar tipul batut de soarta, intotdeauna rau dar cu o parte buna ce si-o va dezvalui doar unei gagici bune cu care se impusca. Chiar si coloana sonora a filmului e facuta de john carpenter. Un amestec dubios de tehno cu rock si cu cate o orga electronica in momentele de suspans maxim. Suspansul maxim insa nu trebuie sa induca in eroare totusi, dat fiind faptul ca traiesc zilnic mai mult suspans in momentele cand deschid geamul si constat ca nu se intampla nimic interesant afara.
Refuz sa mai arunc cu rahat in filmul asta, ca-i pacat de atata rahat. Macar filmul cu clovnii se vroia o tampenie, asta se vroia film horror serios, si pe chestia asta da magistral cu mucii-n fasole, dovedind inca o data ca nu-i bine sa faci scenarii pe wc.

Pot insa sa arunc putin cu rahat pe ideea ca fantomele pot muri daca le impusti sau dinamitezi. Da-o naibii de treaba. Adica....da-o naibii de treaba. Ceva imaterial moare de la explozii? Desigur, pentru ca totul se intampla pe marte. Si pe marte se stie ca fantomele sunt alergice la explozii.

Singura chestie din film care avea vreo noima era faptul ca rolul principal se droga constant. Asta poate explica multe. Chiar foarte multe.

Regret timpul pierdut cu acest film, mai ales pentru faptul ca m-a luat si durerea de cap. Atat de prost a fost. M-a dezamagit carpenter, acuma nu mai pot sa vad the thing fara sa imi amintesc de mizeria asta ordinara. Ghost of mars se cheama daca n-am mai precizat. Feriti-va de el ca de magarus, mai mult de atat nu pot face. Chiar si numele imi parea bun, ca-mi place inghetata mars. Odios. Oribil. Dezgustator. Bleh.

No comments:

Post a Comment