Nov 30, 2009

Sexi ca un varcolac spanzurat cu elasticul de la chiloti

Mi-am facut niste poze foarte sexi la creierul meu foarte sexos de altfel si el. Concluzia grav eronata este ca sunt normal conform medicului neurolog care a supravegheat operatiunea prin care capul meu a fost introdus intr-un magnet imens de 1.5 Tesla. Si da, i-am citit si brosura tehnica si modul de functionare, ca un adevarat inginer pe cale de devenire (sau mpi = maine-poimaine inginer), si mi-a placut foarte mult ideea ca-i racit acest magnet cu heliu lichid, care-i la o temperatura chiar mai mica decat azotul lichid.

Imi place sa cred ca nu-s normal, indiferent de cat de sexi sunt circumvolutiunile de pe al meu creieras mic si simpatic. Ca altfel nu au nicio explicatie durerile de cap. Sunt ca un film horror prost in care nu ajungi niciodata sa afli cine omora si de ce. Bine, poate nu are o cauza fizica, si este doar o expulzare a energiei negative ce altfel nu prea o las sa iasa din mine. Asta ar fi trist, mai ales pentru ca nu as alege vreodata sa devin violent in viata reala doar pentru a scapa de durerile de cap. Prefer sa sufar eu si nu orice alta entitate din univers. Da-o naibii, pana la urma sunt doar niste dureri de cap, nu e sfarsitul universului. Si ce daca ma concentrez mai greu si imi adun mai greu puterile de a avea rabdare cand ma doare capul? Cu timpul poate invat sa ma descurc. Sa ma bata pe mine universul? Niciodata! Si daca asta inseamna razboi total de anduranta voi rezista pana la sfarsit. Doar dureri de cap poate sa-mi dea? Hai ca pot mai mult!

Si cu toate astea urasc durerile de cap.

Si popcornul cu aroma de branza si miros de ciorapi scosi din uz dupa o tura agresiva de munte si tavaliti prin guano defecat de lilieci batuti cu bata de baseball dupa fiecare masa si spalati pe dinti cu chilotii unui sumoist.

Miercuri iar vorbesc cu un neurolog. Ceva trebuie sa fie la fundul acestei probleme. Voi ajunge la fundul acestei probleme si daca este langa uranus!

3 comments: