Nov 24, 2009

Ba da!

Nu-mi place sa aud ca tara se duce de rapa. Ca degeaba votam ca mai bine ne anulam votul. Ca mai bine votez un cactus (totusi imi place inca ideea de a vota un cactus). Ca mai bine plec din tara pe vecie. Mie imi place tara asta. Si-mi place ca totusi se misca lucrurile in directia buna. Foarte foarte incet si timid, dar tot se misca. Si e bine! Macar optimisti sa fim, chiar daca lucrurile nu stau stralucit. Suntem totusi in plina criza sau recesiune economica (nu m-am prins care-i diferenta si in care exact suntem si noi, cert e ca n-am bani de jaguar xfr din bursa, deci tind sa cred ca totusi nu suntem in boom economic, mai degraba in kaboom economic), e normal sa fie mai infect pe aici pe acolo. Dar totusi nu inteleg de ce sa-ti anulezi votul. De sa votezi oameni imaginari, sau pe tine insuti, sau pe toti. Singurul nostru drept in democratia asta si-l aruncam pe geam. Pentru a demonstra caracter sau vointa individuala. Da domne, le-am tras-o, m-am votat singur, acuma sigur o sa se oftice! Logic fail.

Nu sustin ca am ales chiar tocmai pe unu care va ajunge foarte departe in ierarhie (l-am votat pe remus, pentru simplu fapt ca-mi place ce vorbeste, si ca pare chiar uman, fata de rosii sau lamai cum foarte inteligent au fost prezentati candidatii in exitpollurile neoficiale dinainte de inchiderea urnelor), dar macar am votat pe unul chiar real. Mi-ar placea sa cred ca peste vreo 15 ani imi va intoarce favorul, cand voi candida si eu la cotroceni. Singura diferenta e ca imediat as face referendum propunand sa transform pseudo-democratia asta in regat. Ca eu vreau sa fiu rege, nu presedinte. Si cred ca publicul ar fi de acord cu un nou rege mihai. Promit sa fiu un rege bun si marinimos. Dar si nemilos cu cei ce incalca legea. Si as face ilegale popcornurile cu branza, si jeleurile facute din vaci (macar sa stiu ca daca tot imi fac de cap cu jeleuri, sunt artificiale pana la capat). Si de asemenea as ridica o cetate in bucuresti. O cetate trebuie sa recunoastem ca lipseste total din peisajul multicultural din capitala. O cetate epica, medievalo-tehnologica, construita in cel mai pur spirit m-tron si blacktron. Completa cu navetele spatiale aferente. Un adevarat tribut adus dacilor de odinioara, in forma neo-retro-lego-inspired-moonbase.
Promit sa fiu un rege bun. Mostenitorii mei nu garantez, asa ca poate ca ultima actiune voi instaura din nou democratia cand voi fi pe patul de moarte.

Ceea ce imi aminteste ca poate zilele astea-mi incerc din nou soarta, sau de fapt, incerc sa-mi aflu soarta, ducandu-ma iar spre un neurolog si sperabil obtinand o trimitere spre un rmn. Ceva trebuie sa fie in craniul meu, ca altfel nu-mi explic migrenele epice ce-mi tot dau tarcoale. Sper la un scenariu mega futurist, de genul sa gaseasca cineva ceva total inexplicabil, gen un aparat dintr-un material necunoscut, care sa-mi permita sa comunic cu o rasa inteligenta. Sau inca un organ bonus, sau o placa metalica, sau ceva comic, gen o lingura. M-as plictisi teribil sa aflu ca de fapt am sinuzita (desi sunt ferm convins 100% ca n-am asa ceva si ca este imposibil improbabil si de cacat sa am asa ceva). Vreau un scenariu fatalist epic si fantastic. Vreau ceva mai mult decat ceva banal. Vreau sa mor cu stil !

No comments:

Post a Comment