Mar 10, 2009

Experimente recente

Am incercat sa fac pauza de masini.
Sa nu le mai vad, sa nu le mai acord atentie, sa nu mai constientizez sau admir tehnica, sa nu mai intorc capul dupa explozii controlate, sa-mi vad doar de drum. Dupa mai putin de 2 zile am renuntat. N-are niciun sens, daca le ignori te calca. Si daca nu te calca te pandesc in momentul de slabiciune extrema, atunci cand n-ai ce face in timp ce mergi spre facultate pe strada. Ale naibii obiecte explozibile. Poate chiar d-asta imi plac asa de mult, prezinta un risc mai mult sau mai putin controlat, ceva care iti da aparent control cand nu esti in control deplin. Factorul de risc care intra in ecuatie atunci cand musti putin acceleratia. Sentimentul ca nu stii niciodata cum anume au facut oamenii acele mici mecanisme metalice capabile sa produca explozii asa de rapid, propulsandu-te inainte cu ce viteza doreste piciorul tau drept (sau caramida pusa de acasa pe pedala) ... Nici nu mai fac discriminare prea mare, ma uit dupa cam orice masina. Azi chiar am remarcat (aviz celor care fac misto de mine ca nu vreau sa traversez pe rosu) un trabantel mic si alb cum trecea vijelios pe galben (cu peste 60 kmpo daca aproximez corect). A trebuit sa claxoneze cei 5 pietoni care treceau nestingheriti de faptul ca vine un trabant (probabil ca se gandeau ca trabant fiind are frane brembo de ceramica de 368 mm, well news-flash: NU ARE!) ... Cea mai proasta decizie sa tai fata unui trabant, logica este cel putin cretina, mai degraba tai fata unuia cu un S, macar stii ca el poate frana lejer (de fapt nu ma plang, trabantelu meu avea ceva frane in el, respectiv frana chiar eficient) ...

Am incercat sa merg la scoala ascultand muzica.
Asta nu s-a terminat chiar prost, tinand cont ca am plecat in intarziere si am ajuns cu timp destul la dispozitie sa admir aburii diminetii cum se ridicau deasupra lacului (imaginea asta feerica de fapt exista mai mult in mintea mea, intrucat pe bulevardul facultatii era plin de masini, oameni, agitatie, etc). O fi fost ceva in avb si a&b ce ma impingea sa merg mai tare spre facultate fara sa-mi dau seama. Asta ar putea explica de ce incepusera sa ma doara picioarele si sa transpir de indata cum m-am oprit... S-ar putea sa fie legat de chestia de mai sus, cu nevoia de a conduce, si cu oamenii mici si verzi de pe fundal.
Pana acum nu mai practicasem acest sport extrem, de mers cu muzica tare-n urechi pana la unitatea locala de invatamant. Inca mi se pare o modalitate brutala de a te separa de mediul inconjurator, mai ales de cerul care mi-e asa de drag. Asa de drag de cateodata nu-l vad. Mai ales cand ploua. Imi place tare mult pe de-o parte ploaia, intrucat inlatura de pe strazi oamenii si praful. Aduce aer curat si stinge si persoanele predispuse la combustie spontana (vezi subsemnatul).

Am incercat si Mass Effect.
Are buguri e urat si nu m-a atras. Uninstall direct.

Am incercat si ultimul nefese.
Mai degraba fese de urangutan decapitat si tarat prin cadavre de melci crescuti in rahat de bovine decat acest nefese.

Am incercat si sa ma imbrac in civil.
Inca este in progress acest experiment. Pe ploaie fail. Capacitate portanta fail. Viteza in deplasare fail. Alte buguri inca le caut.

1 comment:

  1. Exista oare vreun inginer care sa citeasca si altceva decat reviste despre masini si tot ce tine de motoare? inteleg faptul ca baietii sunt artrasi cu predilectie de tehnica, dar nu uita, chiar daca utcb-ul papa vieti, gaseste timp si pentru citanie!( nu omoara, te imbogateste spiritual)..poate ca un astfel de comentariu este total deplasat, dat fiind faptul ca cei care-ti citesc blogul iti sunt colegi de suferinta pe bancile utecebeului..stai linisitit...si eu sunt tot de acolo, dar pasiunea mea nu e "betonul" si nici nu ma dau in vant dupa "fundatii"..:))
    Incercati sa va gasiti si alte ocupatii, nu numai jocurile pe calculator :P
    Suntem oameni, nu masini! M.

    ReplyDelete