Mar 1, 2009

ARGH the sea be a harsh mistress!


Excursiile spontane hranesc spiritul. Demonstrat clinic. Ma bucur de initiativa prietenilor de a face o excursie nocturna spre marea intunecata, si ma declar fericit. Marea este frumoasa noaptea, iarna, cu stelele pe cer. Inca am dor de duca, desi ma cam bate somnul si ma ustura retinele. Vantul, frigul, drumul plictisitor pe autostrada, nu se compara cu privelistea boltei instelate de pe dig la 2 dimineata. Pana si dambul de pe autostrada, strategic plasat la cam 1 km de bucuresti mi-a placut, intrucat m-a trezit din somnul de veci in care ma adancisem pe bancheta. Chiar si toaletele dubioase de pe autostrada mi-au placut. A fost o noapte deosebita. Mai ales din cauza miresmei de usturoi ce ne-a bantuit pe tot drumul. Inclusiv in somn. Un sentiment dubios m-a urmarit toata noaptea. Orion ne-a supravegheat constant, chiar si cand era in nori si ne dadea emotii. Si am impresia ca si altceva ne-a urmarit. La intoacere, la iesirea din pasajul muncii am zarit un balon mic si rosu, plutind suav (osciland la punct fix ca sa zic asa) pe langa o gura de canalizare. Pennywise is watching. Radem noi radem, dar nu-i de gluma cu clovnii. Sunt convins ca-i o microsocietate subpamanteana care vrea sa ne cucereasca. Asteapta momentul oportun. Paranoia vorbeste din mine si cand nu intentionez, dar daca nu glumesc? Daca chiar am dreptate? Daca toate duc catre concluzia ca voi muri intr-un mod barbar daca-mi voi lua o masina cu peste 150 bhp? Asta din cauza balonului remixat de punkerii britanici care ma face sa apas involuntar pe pedale imaginare si sa retrogradez imaginar pana ce imaginatia ma impinge in scaun.
Am observat de asemenea ca marea, in ciuda preconceptiei pe care o aveam despre ea (n-am mai fost de pe la 5-6 ani la mare), nu are miros. Apa este inodora. Desi cateodata se schimba in functie de ce pluteste prin ea. Sau ce se scufunda. Sau imi era mie nasu infundat. Sau mirosul de usturoi anula orice alt miros.
De asemenea am observat ca sunt fan Bond. Asta pentru ca odata ce am zarit cazinoul din ct nu am putut sa nu ma gandesc cum bond ar fi iesit la ora aia plin de bani, sarutand agenta kgb care vrea sa-l otraveasca, ca apoi sa plece in noapte ambaland un v8/v10/v12 (depinde de epoca si gusturi personale) si disparand sub lumina slaba a macaralelor indepartate din port. Sau sub lumina slaba alb-argintie magica a lunii. Acum si cu efect perlat pentru inca 1000 euro (cip).

Cred ca am nevoie de un motor mare si nervos. Sau unul mic dar supraalimentat. Sau o imbratisare de la un urs panda turbat si partial chelit.

No comments:

Post a Comment