Jan 11, 2009

Atacul castorilor. Partea I


Deja m-au renegat prietenii pentru ca am blog, se pare ca nu este foarte de actualitate sa ai blog, a devenit ceva izolat si exclusiv oamenilor care nu mai au prieteni si cale de a se exterioriza, sau sunt prea timizi pentru a se exterioriza intr-un mediu necontrolat si in timp real. Da sunt timid, dar asta nu-mi inhiba cu nimic capacitatea de a debita porcarii. Gen poza asta din dreapta. Care este un afront serios adus bisericii in general si bibliei in particular. Asta daca o iei ad literam. Niciodata nu pot sa zic ca m-am simtit credincios. Cel putin nu in religia asta. Dar acum as avea nevoie de o intalnire cu ceva divin, cu ceva mistic, ceva non ingineresc. Total non ingineresc. Poate ar trebui sa fiu calcat de o masina. Dar nu orice masina, ceva extravagant, gen o dacie fara toba si cu eleron de tip avion. Asta ar fi interesant, cred ca as face cunostinta cu niste entitati spirituale mai deosebite.
Acum 2 zile am vazut un copil absolut obisnuit pe strada, dar ceva m-a facut sa ma uit un pic mai lung inspre el, respectiv faptul ca a 6-a chakra ii stralucea de un galben incredibil. N-am mai vazut chakre pana acum. Dar nici asta nu m-a impresionat in mod dubios.
O intalnire cu adevarat epica din punct de vedere mistic ar fi cu o ceata de castori turbati care sa foloseasca unelte si sa invete din greselile semenilor lor. Si sa nu mai faca doar baraje, ci sa faca si tunuri ca niste ingineri mecanici adevarati. O razvratire a castorilor ar fi interesanta, ar avea si sens, le-am luat copacii, le-am luat si meseria, le daramam si barajele, le luam si habitatul, ii mai si inchidem in inchisori de pow (gradini zoologice sau beciuri ale unor oameni cu fetishuri mai speciale), si pe urma mai vrem si pace cu ei. Ca sunt simpatici. Eu telepatic voi incerca sa-i fac sa declanseze un razboi impotriva omenirii. Cu putin ajutor de la niste pesti piranha ar avea sanse, totul e sa ajunga la tehnologia sa si darame baraje. Si nu orice fel de baraje, ci d-alea cu geosintetice pe post de agregate. Doar atunci putem fi siguri ca va fi o lupta mai echilibrata. Mai ales ca multe tari nu s-ar implica in conflict, ca nu au petrol sau tari pe care sa le anexeze pentru petrol si mana de lucru ieftina. Desi sunt convins ca castorii (pardon de cacofonie) pot fi niste sculptori de mobila excelenti, mai ales cand sunt amenintati cu arme si violenta extrema. Si recompensati cu baraje. It's all because of that wacko wierdo beaver!

1 comment: