Nov 12, 2009

Arghh i be looking for some big booty!

Odata cu lasarea serii m-a luat o durere de cap epocala, ca intotdeauna dupa cursul de menejment. Asta a fost insa mai epicoasa decat alte dureri de cap atomice, respectiv fiind insotita si de o oarecare instabilitate fizica. Inca am dubii daca pot sta cum trebuie in picioare. Cred ca de vina este magicianul, piratul, si dragonul de lego de pe birou. Se aglomereaza biroul cu lucruri mai nostalgice decat un batran nostalgic. Batran diferit de magicianul care-l am si la avatar. Si care acum manuieste strasnic o katana.

Iubesc lego. Intotdeauna l-am iubit. Si nu actiunea de a construi in sine o iubesc asa de mult, precum puterea care o are asupra mea. Imi induce un fel de transa care ma duce cu gandul spre aventuri din ce in ce mai dubioase si lipsite de semnificatie fizica (precum eurocodul), si plonjand din vehicul in vehicul (coeficienti pentru eurocod) ajung in lumi fantastice (plaje de valori stranii).

M-a batut rau gandul zilele astea sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, respectiv visul de a avea o corabie de pirati. Cea mai mare disponibila respectiv. Si am fost foarte foarte aproape de punctul de convingere totala, de la care nu mai era cale de intoarcere, si ma procopseam cu o corabie pe birou. Si probabil in clipa asta as fi tras cu tunurile in sticla de suc de pe birou. Dar m-am razgandit dupa o discutie cu fratele meu. Discutie in care am realizat ca are dreptate, corabia din copilarie nu va fi niciodata atat de misto si de geniala precum imi imaginez (fata de masina tehnic din '90, care azi am descoperit ca avea cutie de viteze, fiind deci MULT mai misto decat imi inchipuiam) si mai ales precum imi imaginam la varste cuprinse intre 6 si 15 ani. Sau 16, desi la punctul ala de cotitura am luat-o pe alta cale, si am cam abandonat piratii in ansamblu. Sigur, este foarte misto corabia aia, dar nu este asa de misto precum as vrea eu sa fie. N-are atatea chestii mobile, nu are omuletii aia care-i vroiam eu, care toti zambeau si pareau inocenti (desi erau pirati), fata de astia din ziua de azi, care au expresii agresive pe figura.

Ceasul de la subbrat a atins 38 de grade, s-ar putea sa delirez un pic. Si poate mai ciudat de atat tocmai am adaugat o pisica pe post de prieten in facebook.
Eu mi-am dorit ca animal de casa un dragon. Un dragon inteligent si malefic. Care sa asculte orbeste doar de vorba mea, si deci sa se supuna legilor roboticii ale lui Asimov (probabil printre putinii oameni ale caror nume au aparut cu litera mare aici). Ar fi interesant ca mijloc de transport. Cam nasol cu spatiul de locuit si convietuirea, in schimb as salva o avere din factura de incalzire. E dragon, bineinteles ca are aruncator de flacari oral. Si nu prea vad cum m-as descurca din simplul fapt al cantitatii imense de hrana si fecale care ar fi necesare/inevitabile. Cu toate asta sper ca as fi un parinte bun pentru el. Nu i-am gasit inca un nume. Cum nu l-am gasit nici pe el. Probabil un nume absolut straniu fara vocale ar fi bun pentru un dragon. Un nume gen "trstsntttdn" sau "mplctssctrbl", sau de ce nu chiar "cdmmc". Sau o litera greceasca. Gen csi.

Ma bucur ca am dragon, si sunt nostalgic ca nu ma mai pot juca cu lego la fel ca inainte. Si acum ca am si creierul usor ars de la atata statica si rezistenta, mai ca abordez altfel o problema de lego (problema de lego fiind deobicei gasirea unei solutii constructive de rigidizare sau de ancorare a unor piese foarte departate).

Asadar si prin urmare, greci ne-au batut pe mare. Si nu-mi voi lua corabie din acest motiv, desi tare-mi vine sa le dau o lectie despre maiestrie maritima.
In alta ordine de idei, ceva incearca sa-mi iasa din craniu.
Si in aceeasi ordine de idei, cred ca incearca folosind o secure.
O secure foarte boanta.
Dar insistenta.

Si pe final as putea preciza ca am nevoie disperata de un masaj, intrucat imi scade mobilitatea pe zi ce trece, si ma doare spatele in acelasi loc de circa 2 saptamani. Acelasi loc fiind aproximativ blocat in functie de miscari si pulsatia aleatoare a muschiului din zona.

Si o alta precizare vitala pentru supravietuirea umanitatii, imi plac foarte mult fetele care se imbraca in latex/piele. Desi nu-s de acord in mare cu macelarirea animalelor pentru a le purta ca imbracaminte. O mare dilema morala se naste din asta. Dar ce misto pot sa arate fetele in asa ceva. Si nu, nu-s fan bdsm, desi sunt destul de masochist din multe puncte de vedere. Foarte multe puncte de vedere. Atat de multe ca aproape contureaza un obiect multidimensional. Care n-are niciun sens daca stau bine sa ma gandesc. Un plan oricum formeaza ca sigur sunt 3 puncte. Al patrulea nu stiu daca verifica insa, si deci formeaza o piramida. Cu al cincilea deja ma pierd in idei.

No comments:

Post a Comment