Sep 29, 2009

Railgun. Now with sugar!

In baie am miros de scortisoara, cacao si piersici. Miroase foarte puternic a prajituri. Incidental si eu miros tot a prajituri. Mi-e teama ca la noapte ma voi manca. Desi este deja dimineata. Nu-mi amintesc exact cand m-am mai culcat singur dupa ora 6, dar se pare ca azi o s-o comit. Motivul somnolentei mele absente nu poate fi party maximum, cele 2 sticle nefiind suficiente pentru a induce energie in organismul meu. Sau cel putin sper ca nu sunt suficiente, ca parca ma incearca o lipsa de mana si deci o nevoie de potiuni magice.

Ca sa incep cu inceputul pot preciza ca am fost la o nunta. A alexandrei cu daniel. Carora din nou le doresc o casa de beton armat. Sau de metal, cat timp e tratat corespunzator pentru comportament favorabil la foc. Si mi-a placut la nunta. M-a facut putin sa privesc in viitor la momentul in care probabil si eu voi renunta la libertate si voi imbratisa ideea unui viitor glorios impreuna cu o fiinta speciala (probabil cea mai speciala din univers, macar pot sa sper nu? ). Si m-a intristat putin ideea ca fata cu care ma jucam cand eram mic cu lego, si cu monopoly, si cu care practic se interconecteaza o buna parte din copilarie (respectiv cea petrecuta in afara casei) s-a maturizat si si-a luat viata in maini din toate punctele de vedere. Stiam dintotdeauna ca va veni acest moment, dar parca pana nu am intrat in biserica parca nu mi se parea plauzibil. Ceva lipsea din ecuatie. Si intrand in biserica pot sa recunosc sincer, desi pe viu cam slabe sanse sa afirm asta treaz, ca ceva fluid mi-a iesit din ochi si mi-a trecut razant pe obraz. Cred ca am fost realmente bucuros pentru ea. Alta explicatie plauzibila nu poate exista. Si ceea ce e mai ironic e ca tocmai vazusem star trek t3h movie, si incercam sa-mi dezvolt latura vulcaniana, sau vulcana, aia cu logica infailibila si lipsa de sentiment. Bine ca am esuat lamentabil, ca oricum era o idee cam proasta.

La nunta desfasurata in restaurant nu pot sa adaug vreo descriere exacta sau vag inteligibila, dar pot trage concluzii stranii despre ceea ce a fost si ceea ce putea fi. Respectiv chiar ma asteptam la o pinata imensa sa coboare din tavan. Si chiar sunt ruda cu tata la modul in care dansam. Mai putin ca eu chiar incerc sa ma uit in ochii persoanei cu care dansez. Si cateodata imi place sa cred ca dansez foarte misto. Si chiar imi place. Si voi mai face asta. Si a fost misto la nunta. Si ar trebui sa ies mai des in cluburi, sa clubaresc cluburile clubare. Ca sa fiu mai cluber fara skill in blunt objects. Ca desi imi place james, doar o melodie imi merge la suflet, si aia pentru ca-i despre clarkson. Care tocmai a filmat pe transfagarasan. Pe care vroiam sa merg iar. Dar poate voi merge cu ceva mai fasnet data viitoare deci intr-un fel poate fi bine. Si incepe facultatea, si asta nu poate fi bine.

Cert este ca am vazut 2 filme in aceeasi seara. Si semanau destul de mult intre ele. Desi unul era despre traficanti de droguri in rio, si alalalt era despre zei egipteni in viitor violand copile cu parul albastru. Asemanari am gasit o droaie, de la teme comune (cautarea dragostei, drama oamenilor ce nu reusesc sa scape din mediu, jocul politic volatil, criminali, violatori, politisti inutili, lipsa dreptatii universale, denaturarea oamenilor in animale, etc), la personaje comune (suspectez ca morcov era de fapt anubis, dar nu pot demonstra asta la naiba!). Cert e ca ambele filme au fost foarte distractive si si-au atins bine scopul si ideile. Mai mult mi-a placut insa immortel, pentru ca n-am reusit sa-l inteleg complet (sper ca filmul este mai profund decat mi s-a parut, si ca am ratat ceva esential in frazele spuse in franceza despre nemurire si scopul oamenilor in univers ca furnicile in ferma zeilor), dar si pentru ca modul in care cidade de deus e prezentat mi s-a parut mai mult comic decat drama. Asta desi drama oamenilor si privirea pustiului era foarte expresiva. Tragic, un film bun care n-a reusit sa ma impresioneze in totalitate, sau sunt mai usor impresionat de idei glorioase si cocktailuri bune (combinatia de mutanti cu par albastru si extraterestrii sub forma zeilor egipteni in viitor nu poate fi decat absolut geniala). Ideea generica din ambele filme este aceeasi: nu te juca cu fazere in camera motoarelor. Poate exploda materia neagra si se face o gaura neagra si nu mai ajunge tiberius capitan. Si daca nu ajunge tiberius capitan, dispare umanitatea pe de-a intregul.

Si ce pofta de quake am. Probabil maine, sau recte azi mai tarziu voi dezlantui un carnagiu virtual cu inamici imaginari. Asa cum fac si in viata reala prin casa. Dar fara armele aferente.

No comments:

Post a Comment