Mar 24, 2009

Nu-mi mai plac

Ecologistii extremi.
Genul de oameni simpatici care cand nu salveaza foci omoara oameni pentru a salva un copac. Sau care sunt in stare sa sara la gatul unui om care loveste un caine. Nu, n-am lovit niciun caine, dar este pur ipotetic, ca mi s-a intamplat sa ma ia un caine la misto si daca ma iau de el sa fiu nevoit sa dau explicatii la babe. Ironic, si eu vreau sa salvez foci. De unde si pana unde notiunea ca omul nu este animal si deci nu trebuie iubit nu stiu.

Conservatorii cu simt arhitectural.
N-am nimic cu cladirile din centrul istoric al mandrului oras in care locuiesc, dar evolutia logica a omenirii necesita inlaturarea lor. Astia-s genul de oameni care protesteaza vehement ca este o bucata de istorie si ca nu trebuie inlaturata pentru a plasa strategic un turn de birouri de 50 de etaje. Intrucat strica peisajul dezolant post apocaliptic. N-am nimic insa cu cladirile frumos intretinute si care intradevar merita atentie. Dar sa ne stoarcem sufletele in dezbateri nesfarsite pentru o casa oribila intretinuta mai oribil decat un porc malformat intr-o familie de pastravi nu are niciun sens. Ar trebui instaurata o politica de "daramam tot, facem turnuri peste tot". Hurduc for president!

Castravetii murati prost.

Puntile spate rigide.

Zgomotele inexplicabile.
Desi trebuie sa recunosc ca 90% din conversatiile care le aud eu nu le inteleg, ci doar incerc sa le inteleg, deducand dintre putinele cuvinte intelese fraze mai mult sau mai putin coerente. In ultima vreme a crescut acest procent. Nici eu nu-mi dau seama bine ce vorbesc.

No comments:

Post a Comment