Jan 27, 2009

ET never phones home.

Am urmarit mesajul extraterestrilor pentru omenire. Toate. Inclusiv cel cu Vrillon. Educativ. Foarte educativ. Imi place ca este subliniat constant sa nu avem incredere in mai nimeni, si ca trebuie doar sa raspundem telepatic daca vrem sa ii vedem. Forma de indoctrinare subtila? Subtila ca un pumn in fata unui bebelus care se misca printre nori roz? Dar bine, poate nu e indoctrinare. Poate chiar e un mesaj de la ... ei ... si trebuie acceptat ca atare. Si de fapt, trebuie acceptati ei ca atare. Ce minunat ar fi, o utopie de noi descoperiri si pace globala, omenirea descoperind ca nu mai este singura in chestia asta. As imbratisa un alien. Chiar si un xenomorf. Intotdeauna mi-au placut xenomorfii. O fascinatie obscura pentru forma aia umanoida demonizata facuta de Giger. Niciun extraterestru n-a aratat vreodata mai bine ca un xenomorf. Nici chiar T'pol. Care a fost in topurile fhm pentru cat de sexoasa era.

Dar revenind, am visat ca faceam first contact. Nu, nu genul ala de first contact, ci genul star trek de first contact. Probabil de la faptul ca dupa vizionarea tuturor chestiunilor de la ... ei ... m-am uitat si la filmul First Contact. Inspirational moment, desi n-am inteles exact de ce imediat dupa first contact am inceput sa levitez prin cartier. Si desi era o ceata densa, vedeam pana-n maruntaiele fiecarei cladiri. Simteam fiecare molecula din cladire cum vibreaza sau se misca. Cam cum vedea neo imediat dupa constientizarea propriei soarte. Ce frumos ar fi sa fiu atat de special unic si inzestrat incat sa fac primul contact cu ... ei ... Dar sunt.

Recomand toate documentarele si mesajele extraterestre care mi-au trecut prin cap, sunt pe youtube. (cautati mesaje extraterestrii si nimeriti sigur)

No comments:

Post a Comment