Jan 18, 2009

Deaf dumb and blind Evolution.

Precum floyd si mitsubishi se creaza mici neregularitati in timp si spatiu. Mi-am propus sa spun mai des da, sa fiu deschis la cam orice varianta, pentru a capata experiente noi si nebanuite de mintea mea fragila. Si asa am ajuns cu urechiile usor infundate dupa o noapte intr-un club. Imi place. Imi place mai mult decat mi-a placut practic in club, pentru ca avand urechiile usor infundate lumea pare un loc mai linistit. Totul este mai chill. Este o noua experienta ce poate defini orice experienta altfel, este un zgomot infundat. Vorbesc mai incet, totul este mai incet, e ca si cum as fi luat o grenada la picioare, totul se desfasoara mai incet si mai smooth. Si ce mai pot observa, acum ca am trecut prin mai multe cluburi este ca eu n-am treaba cu distractia contemporana. Am ras si pot declara ca m-am distrat mai mult discutand la 6 dimineata cu doi prieteni cum sa intorci pe dos o oaie, decat dansand intr-un club. (Se poate intoarce ca un tricou, bagand mana pe gat pana-n stomac, daca chiar era cineva curios) Intotdeauna am crezut ca sunt special unic samd, dar astfel de experiente, desi nu pot sa zic ca nu-mi plac, parca imi demonstreaza ca sunt din usor alta zona temporala. Eu daca as deschide un club ar fi un club disco. I-as zice chiar Disco Infernus. Si ca theme sa nu fie doar discoul clasic, ci si apocalipsa contemporana, cat si cea dante-iana. O combinatie de flacari cu decoruri partial lucumbre, si Kool And The Gang. Combinatia secolului, cu un ring de dans complet cu o bila disco. Aia ar fi cel mai tare club, ar fi mai tare decat pLace a lui stewie. (stewie eat your heart out! )


Si acum la insistentele fanilor (nu dam nume, ldd) sa spunem povestea lui cel numit in unele cercuri buZZe de iepure.
Nascut in actul primordial al stingerii focurilor infernului, de catre o hidra plictisita si un avion nabadaios care calatorea frecvent in locul unde lucrurile obisnuite se intampla in mod obisnuit (vecin cu zona unde lucrurile obisnuite se intampla rar), acesta a avut o copilarie turmentata, lucrand ca hamal pentru un negru vaccinat impotriva cancerului cu lacrimile lui chuck norris care avea un mic magazin de supozitoare pentru elefanti si balene. Nefind o treaba usoara a fugit in lume la doar 12 luni, ajungand din inchisoare in inchisoare pana cand a ajuns in mama inchisorilor, o mica insula din largul coastei dalmatiene romanesti, numita generic "insula serpilor" din cauza populatiei indigene de oameni sarpe care venerau zeii vechilor timpuri. Aici a trait ca un rege timp de un secol, fiind recunoscut de oamenii-sarpe ca regele trimis de zei in urma unei profetii facute de un sarpe in timp ce defeca in oala sfanta. Apoi in ultimele lui zile, a dorit sa faca ceva maret in viata, schimband insula cu solul coastei romanesti, ajungand orbeste intr-o facultate de ingineri cu specific cocalaresc, unde in primii ani cursurile obligatorii in "cum sa fii trendy in clabing" si "Freza de papagal, 3 pasi simpli" l-au dat pe spate, obligandu-l sa invete in mod barbaric. Acest stil de viata alternant violent de invatare cu luat pastile de tinut pielea umeda in locuri cheie i-au distrus sanatatea, fiind gasit acum 2 zile mort in baie, cu picioarele mancate si cu sange scris "Sunt rupt. BUZZ!"...
Lumea nu va mai fi niciodata la fel...

2 comments:

  1. As vrea sa iti pot spune "Ti-am spus io" , dar nu iti spun pentru ca nu ti-am spus , dar stii ca am gandit asta si am vrut sa iti spun .

    Salut si apreciez initiativa de spus "da" , la mai multe asemenea, dar asta nu inseamna ca trebuie sa zici mereu :D .

    And don't do drugs . Unless that helps you bang 3 jailbaits in a bathroom - Pedobear style .

    ReplyDelete
  2. 'Mosule', nu ma mir ca vrei sa iti faci club disco :D:D.

    As mai baga un monopoly$$

    ReplyDelete